چگونه به درمان FSGS با ادم انتظار می رود دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان FSGS با ادم انتظار می رود دیالیز

سلام دکتر. من به FSGS. من ادم جدی در هر دو دو پا. دکتر به من پیشنهاد انجام دیالیز. آیا درمان های دیگر می توانید به من کمک کند؟

لطفا نگران نباشید. درمان طبیعی مانند طب سوزنی وجود دارد، سلول های بنیادی، فتیلهگذاری، چرخه درمان، کامل حمام درمانی، داغ فشرده درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و غیره به شما کمک خواهد به برطرف کردن ادم و تعمیر کلیه بیمار است.

این یک انتخاب از مکالمه بین دکتر ما و بیماران است. من به شما برخی از درمان در این مقاله نشان می دهد. همچنین، شما می توانید دکتر آنلاین برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید آزادانه.

سلول های بنیادی.

سلول های بنیادی شامل شش مرحله است که تشخیص ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، تنظیم ایمنی، حفاظت ایمنی. این هم کار خواهند کرد به بهبود ایمنی و توانایی خود درمان بیماران. آن را به بیماران از بیماری های دیگری محافظت می کند.

حمام درمانی کامل.

کامل حمام درمانی نه تنها می تواند انجام چیزهای مضر در سراسر بدن است، اما همچنین یک بخش در ترمیم سلول های بیماری ها و بافت های کلیه است. در عین حال، ادم کاهش خواهد شد. در طول درمان، بیماران نیاز به حمام تمام بدن خود را با کف حمام که پر از جوهر انتزاع شده از داروهای چینی هستند. این یک راه امن تر و handier برای درمان بیماران است.

درمان فشرده سازی گرم.

داغ فشرده درمان است به پرس گرم منطقه Shenshu بیماران با داروهای چینی هر روز در دوره از درمان است. پس از آن، عملکرد کلیوی خواهد شد بهبود یافته و کلیه بازسازی خواهد شد.

زمانی که کلیه مجددا برقرار شد، ادم توان درمان خواهد شد، و بیماران به زندگی عادی بازگشت.

آیا شما دارای وضعیت مشابه به عنوان بیمار؟ آیا می خواهید یکی دیگر از درمان به شما کمک کند؟ آیا شما منافع در درمان های طبیعی؟ لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما تنظیمات خود را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید به بهترین وجه به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: